Men skiiit då ursäkta mig!

Förlåt kära läsare jag blev bara så otroligt illamående av min design jag hade förut då jag haft den så himla länge!
Så jag fick för mig att byta men sedan fick jag beslutsångest och blev missnöjd med massa små saker så nu håller jag på att byter lite hipp som happ och hoppas bli nöjd med någon.
Därför kan det vara svårt för er att läsa bloggen just nu men förhoppningsvis blir jag färdig nu inatt.
Jag har redan hittat flera designer som jag gillar MEN jag vill byta ut bilderna och text som står på headern men HUR? om någon är kunnig inom detta så skulle lite hjälp inte sitta helt fel.
Ni kan kommentera om det fungerar för jag ser i alla fall allt sånt även om ni inte gör det.
Tack för mig nu vet ni läget.

Postat av: Terese

Skriv till mig jag vet hur man gör

2012-09-22 @ 07:28:33
URL: http://mortillella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0