Mammaträff & present jakt

Efter besöket på SÖS som bästa Ida följde med till så åkte jag in till stan för att möta upp några mammor.
Det blev visst några fler än jag hade väntat mig och de var bara kul, vi åt lunch på NK och gick sedan till Kulturhuset så att barnen fick leka av sig.
Ena mamman hade två enäggstvilling tjejer och en annan hade en prematur bebis som var så himla liten.
Jag blev helt tagen och lite tillfälligt bebissjuk.
Det var super lyxigt att få umgås en dag utan barn och någon stress att komma hem, precis vad jag behövde!
Efter att vi hade varit på Kulturhuset så var vi fem stycken som tog en promenad till skanstull.
Där letade jag present på BR men hittade inte riktigt något så ska titta mer imorgon.
Efter att ha hängt där en stund så skiljdes vi åt & förmodligen kommer vi allihopa gå till öppna förskolan imorgon.
Dessutom kommer förmodligen Veras sambo gå dit så då får Kim träffade en ung pappa, han är 23år(tror jag det var) så ingen gammal pappa inte.
Jag hade super trevligt idag och något säger mig att vi kommer ses flera gånger då vi verkade klicka bra tillsammans allihopa!
Dessutom är ena mamman också gnagare så henne lär Kim gilla, då har han någon att prata sport & barn med.
Mej nu vill jag ha fredag för något säger mig att den kommer bli super lyckad.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0