Kvälls promenad med lillan

Nu är jag på väg till Ica för att se om de möjligtvis har impregner spray då jag skulle behöva spraya mina nya skor.
Glömde tyvärr bort det när vi var förbi mamma på vägen hem för hon har sådan spray.
Ingen av mina två fina mamma grannar hade heller sprayen så jag ger Ica en chans annars får det vara.
Kim är hemma och myser med William innan han ska sova,
Viola ligger och myser i vagnen med en flaska välling och det gör inget om hon somnar för hon har pyjamas på sig.
Så antingen behöver jag bara flytta henne eller så får jag natta henne hemma.
Mysigt är det att gå i höstkylan som har varit hela dagen idag, med rätt kläder så fryser man inte heller.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0