Jag älskar dig Harry Potter!

Kalla mig nörd, töntig, omogen eller vad ni vill men jag skiter fullständigt i vad ni tycker för jag älskar verkligen de filmerna.
Har läst alla böckerna och nej jag tyckte inte filmerna var lika bra som böckerna till en början.
Men va fanken det är oftast så och de är så himla bra ändå.
Harry Potter och Dödsrelikerna 2 går på TVn idag igen och jag sitter här tårögd fast jag har sett filmen 5-10 gånger.
Jag vet inte vad det beror på men jag känner med honom så himla mycket och är så fascinerad av filmerna och hur de är gjorda, effekterna etc.
De har liksom allt spänningen, romantiken, dramat & musikeffekterna.
När jag var mindre så memorerade jag deras repliker så att jag kunde dem utantill och så har jag alltid varit det var därför jag ville bli skådespelerska.
Med nya hemmabiosystemet så blir det ännu grymmare att se på film hemma då det känns som att vara på bio och då brukar vi aldrig lyssna särskilt högt även fast vi skulle kunna det.

Jag älskar även Sagan om ringen trilogin och såg nu att Bilbo kommit ut på bio (tror den heter så men är osäker) så den måste jag se på bio.
Nej nu ska jag fortsätta titta och gotta mig i godis, tjingeling!

Postat av: Therese, mamma till Alicia och Tindra

Du är inte alls nåt av det du skrev! Jag tycker också om Harry Potter filmerna. Alla har vi våra smaker när det gäller filmer. :) det var ett tag sen som jag såg dom filmerna. Kanske borde kolla på dom igen :D kram

2012-09-30 @ 00:09:36
URL: http://youremyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0