Hur ska detta gå?

Morgonen började bra med mys i sängen, gjorde gröt till frukost åt alla tre.
Men som vanligt rann tiden iväg så jag klädde på Viola och packade Williams ryggsäck.
När Kim gick upp blev han stressad över tiden så jag sa åt honom att gå ut med barnen till bilen istället för att klaga på att jag inte var färdig.
Så jag fick kasta min portion gröt och blev utan frukost, hur ska det gå?
Blir väl till ett monster om jag inte får i mig något snart!
Där är jag och Kim väldigt olika, han äter nästan aldrig frukost och klarar sig bra på det men jag måste äta frukost om jag ska vara trevlig och inte behöva må dåligt.
Nu är vi i alla fall på väg till Skärholmen för att Kim behöver köpa nya badtofflor och jag behöver köpa mig ett par billiga ballerina skor då jag kastade alla från förra sommaren i början på denna sommar.
Försöker även få tag i far min för att kolla om jag kan hämta en resväska hos honom men han svarar inte så då sitter han säkert i möte.
Först måste vi dock förbi mamma och hämta en sak.
Vi skulle till öppna förskolan Fyren nu under morgonen men då somnade Viola i bilen så vi tänker gå dit innan hämtningen på dagis.
Nu vill Kim att jag ska vara social, hej svej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0