Heldag hos svärfamiljen

Då det var fotboll och hockey idag och de ville mysa med Viola så har vi spenderat dagen där precis som jag nämnde igår.
William har ätit efterrätt för två personer och vi fick dessutom med oss lite hem så nu finns det att ha go fika på någon dag.
Är ganska slut nu och måste sova då jag ska vara barnvakt imorgon bitti och testa livet som tre barns mamma.
Ska passa Daniella och Cs fina flickor innan dagis och William följer med då jag lämnar på dagis vid nio.
Daniella trodde hon skulle vara hemma vid nio tiden.
C lagar frukost så vi behöver bara slå oss ned vid bordet när vi kommer och sedan mysa och göra i ordning barnen inför dagis.
Kommer nog gå strålande!
Behöver dock göra ett snabbt samtal till kontoret vid åtta angående min lön för augusti.
Sedan måste vi göra en dagis inspektion så att vi kan ställa Viola i kö denna vecka.
Även bestämma oss för ett datum hon tidigast ska börja, jag tycker augusti 2013 blir bra men Kim är inte så övertygad om det.
Dessutom ska vi besöka Fyrens öppna förskola i Kärrtorp denna vecka då vi inte hann med det innan vi åkte.
Det var stängt igen när vi var dit på fredagen..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0