Hel dag med bus, mys & kärlek

Vi spenderade dagen på öppna förskolan idag och under tiden vi pratade så gav dem Viola lunch och William lekte.
Sedan gick vi och åt lunch men få upptäckte jag att jag hade glömt plånboken hemma jag som ville bjuda på lunch.
Så Kim fick stå för maten och så betalade han mig mindre på hyran.
Efter det så hann jag yoga i en halvtimme och det var så skönt, jag saknar verkligen yogan!
Från och med nu ska jag sluta slarva och ta mig tid att yoga på helgerna.
William verkade ha roligt på öppna fast han var äldsta barnet där idag.
Han och Leah lekte med varandra i stort sett hela tiden men ibland lekte han med Viola.
Å mina älskade barn, de finaste jag har!
Vid tre åkte vi hemåt och då träffade vi på Robin eftersom vi lånade hans parkering.
Robin är Violas gudfar för er som inte vet det.
Det är så mysigt med sådana här dagar ibland och jag längtar redan till helgen så att vi kan hitta på något roligt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0