Ha tålamod det kommer kära läsare

Som ni nog har märkt så har det inte laddats upp så många bilder från Grekland och det beror på blogg.se appen som vanligt strular när man vill ladda upp flera foton samtidigt.
Datorn krånglar den också och vill inte vända bilderna rätt utan bara vissa så därför har jag inte kunnat ordna det på de sättet heller, käre far har lovat att ta sig en titt på datorn min.
Dessutom har alla foton från i midsommras heller inte kommit upp här och det beror på att jag ska få dem på en sticka från pappa då jag fotade med hans kamera för att få bäst kvalite.
Jag tänker dock försöka ladda upp foton från Grekland via appen men kan inte lova er att det kommer fungera men nu vet ni läget.
För den delen är det samma sak med foton för er som har mig /oss på faccebook, jag orkar inte göra ett album och ladda upp en bild i taget istället för flera samtidigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0