Fridfulla Bålsta

Vi hade det så bra idag, det var lugnt och skönt och ingen trafik eller stress. Frisk skön luft dessutom.
Dock så har Viola sovit nästan hela dagen så hon är nog tagen av förkylningen hon har, hon sov i bilen på vägen dit trots att hon sov när jag lämnade på dagis sedan sov hon igen efter lunch då vi tog en långpromenad och återigen i bilen på vägen hem.
Dessutom verkar hon vilja somna nu så detta har varit en dag då hon sovit extremt mycket, får hoppas att förkylningen ger med sig snart.
Jag hann träffa på hennes fästman & hans familj då dem bor hemma hos dem, super trevliga!
Oroa mig för leksaker behövde jag verkligen inte göra för mamman hade varit dagmamma förut och sparat massor av leksaker så att det fanns till både Viola och William.
Så nästa gång kan han också följa med för han hade nog också gillat att vara där ute.
Under promenaden så kikade vi även lite på de hus som var till salu där och diskuterade hur hon skulle kunna tänka sig att bo då hennes sambo gärna skulle vilja köpa dem hus men hon däremot skulle gärna kunna tänka sig lägenhet först.
Det fanns sådana där lägenheter i hus och de visade hon mig under promenaden.
Nog är det fint och fridfullt av det lilla som jag såg men det kändes nog inte som ett ställe där jag skulle kunna tänka mig att bo trots att jag alltid har velat bo lite lantligt.
Hoppas på att åka ut dit snart igen för Thessan kommer jag aldrig att tröttna på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0