Farmor,farfar, fastrar & mormor mys!

Igår var ju vi över till svärfamiljen på lunch trodde jag men det var nog lite mer av en tidig middag eller sen lunch, brunch typ?
Super gott var det som alltid, grillad kyckling med rolig pommes, potatissallad & sallad,
Sedan glass med hallon och lakritssås till efterrätt, efterrätten var mycket omtyckt av William.
Faktum är att innan vi ens hade åkt så säger han såhär "blir det efterrätt idag hos Gert och Jeanette?".
Han är ju för rolig ibland!
Dessutom var Milla där idag och det var kul för henne träffar vi inte lika ofta och Viola skrek inte när hon såg henne idag.
Hon var så lugn hela tiden, skrattade ibland, pratade lite och kröp omkring.
Åt lite lunch och sedan slukade hon en hel banan till mellanmål.
William skötte sig bra och fick gå ut & gå med hundarna tillsammans med Bella.
Han var så glad sedan när de kom tillbaka och berättade för mig vart de hade gått.
När de kom tillbaka så åkte vi för Viola var trött och behövde sova.
Så vi åkte hem till mormor/mamma och fikade, Viola sov i två timmar ungefär och även jag för jag slocknade i soffan efter fikan.
Det var så skönt och väldigt välbehövligt!
Middagen blev kaos för jag hade inte planerat att stanna så länge som vi gjorde.
William åt risgrynsgröt till middag, Viola åt gröt och jag var inte hungrig.
Jag hade turen med mig då Wille somnade i bilen på vägen hem så jag slapp ångesten över att känna att jag skulle behöva en klon för att natta dem samtidigt utan skrik.
Kim var som sagt inte hemma och kom inte hem förens efter nio.
Så igår vart det verkligen till att få mysa med alla för Violas del, vad lyxigt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0