Avslappnade underbara Grekland

Just nu saknar jag Grekland, värmen, stranden, bada i havet, ligga och sola & bara njuta.
Där vi var kändes det väldigt avslappnat för det var en hel del kvinnor/damer som solade topless och yngre kvinnor som solade och badade i string.
Det passade mig perfekt för att när jag såg att både snygga och fula gjorde precis som de ville så försvann mina komplex över kroppen.
Hur stor är chansen att jag någonsin kommer träffa samma människor igen? Väldigt liten förmodar jag.
Så jag har solat i string och därav har jag inte så starka ränder efter bikinin.
Sola topless lämnade jag dock till alla snygga kvinnor och fula damer för jag är alldeles för missnöjd med den delen för att visa dem för någon annan än min kärlek!
Inte en enda människa kollade konstigt utan verkade tycka att det var helt normalt, jag tvivlar på att det skulle vara så i Sverige.
Då skulle det säkert komma fram någon bitter människa och beklaga sig eller någon snusk gubbe.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0