Återseende av ännu en kär vän

Idag kommer bästa och roligaste Ida över på middag och sedan ska hon sova över hos oss och följa med mig till SÖS imorgon.
Vi har inte träffats på flera månader, sågs nog senast i början på sommaren eller precis innan.
Så det ska bli riktigt roligt att träffas igen och dessutom innebär det en vegetarisk middag.
Tycker det är riktigt roligt att göra annan mat än vi vanligtvis äter och dessutom är det gott.
Funderar på lasagne eller kanske någon pasta rätt, vi får se jag ska kolla igenom kokböckerna.
Kim kanske äter middag med oss men annars äter han hos sin familj för de ska på fotboll ikväll.
Det kommer säkert att bli en lång kväll med massor av skratt för oss brudar.
Jag hoppas hon lägger till ännu mera musik på mina youtube listor då hon har lite annorlunda musik smak.
Bland annat mycket dubstep & spytrance, jag har några låtar hon introducerat för mig som jag är helt sålda på!
Hon är minst sagt en egen och annorlunda person som står för vem hon är och skiter i vad andra tycker och tänker, hon kör sitt race.
Men framför allt så är hon en bra vän!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0