Åter till vardagen

Det märktes att vi är hemma nu för något av det första jag gjorde idag var att dammsuga lägenheten.
Imorgon ska jag dammsuga igen och sedan skura golven innan vi åker hemifrån.
Mamma har dock gjort ett lager med mat åt Viola och fryst in, det tackar vi varmt för!
Vi har även handlat lite mat idag och bara försökt landa och komma tillbaka till vardags rutinerna.
Vi har inte saknat gnäll & tjat medan vi har varit borta!
Idag hade vi det dock lyxigt för mamma lagade lunch åt oss innan vi åkte.
Det var så skönt att slippa det ännu en dag.
Sovmorgon fick vi också fast inte lika tystlåten som i Grekland, när man vaknade att fågelkvitter, folk som gick i korridoren eller i trappan ned mot stranden.
Imorgon ska vi till Kims familj då dem saknat Viola så mycket och säkert vill höra mer om resan.
Samt få se lite bilder, för vi har några stycken samt en CD från fallskärmsflygningen.
Tröttheten är olidlig så nu tackar jag för mig!
Kan säga att utan T9 hade ni aldrig kunnat läsa detta inlägg haha, god natt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0