Wow vilken kväll/natt!

Ja det blev väldigt sent för vissa men jag och Kim lade oss runt ett och det var tur att han fick med mig.
Annars hade jag mått ännu sämre idag och det är nog inte möjligt, har spytt flera gånger under natten och morgonen.
Så antingen drack jag för mycket eller så var någon av svamparna vi åt inte riktigt bra för Robin har också mått dåligt och det är tydligen ovanligt.
Förutom det så hade vi så himla roligt och jag har ändrat min uppfattning om några av hans vänner dom var där, det tror jag gör Kim väldigt glad.
Det spelades väldigt hög musik, folk var glada & pratade konstant, det kändes inte jobbigt för mig att vara med folk jag knappt/aldrig träffat, vi bastade och dansade hej vilt.
Jag har aldrig sett Kim riktigt full men igår var nära inpå och han stod på en stol och dansade med två andra.
Det såg super roligt ut för han fick böja sig lite annars nuddade huvudet taket.
En av hans närmsta vänner som jag tidigare inte varit så förtjust i pratade jag jätte mycket med igår och i veckan ville han komma över och laga mat till oss.
Samt att en av dem som vi firade tog upp att han ville bjuda hem oss, det sa han första gången jag träffade honom så nu får vi se till att det blir av.
För den delen så kunde dom verkligen festa och ändå verkade dom må bra idag, lite sega & trötta bara men det vore ju konstigt annars med tanke på när de lade sig.
Om det blir fler gånger så kommer jag definitivt dricka mindre och mer vatten.
Det var dessutom lyxigt för oss att få vara par över en dag & natt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0