Wiho gott med tårta!

Nu är jag och William på dop med Ebba och Abbe, Kim ville inte följa med så vi lämnade dom hemma.
Men Kim sa att någon i hans familj skulle komma och hämta dom så det löste sig.
För igår tänkte jag mig inte för när jag sa att jag kunde lämna dom hos hans föräldrar först, det går ju inte när Ebba och Abbe skulle åka med oss.
Vi ska dit efteråt och det är super mysigt att vara själv med William och då får Kim & hans familj mysa själva med Viola.
Michaela och Glim är jätte fina och lilla Ebba också!
Dom har gjort massor av mat och tårtor så William är glad nu!
Jag är glad över att vi åkte hit även fast jag var jätte trött när jag vaknade och bara ville somna om.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0