Tiden rann iväg som vanligt

Nu är jag och V på väg till dagis för att hämta storebror, det blir precis för oss nu.
Tunnelbanan kommer vara i kärrtorp prick tre så sedan går jag raskt till dagis så då är jag där fem-tio över tre.
Tiden rann iväg för jag ville inte gå förens jag hade skalat färdigt alla räkor.
Vi kommer förmodligen åka tillbaka till Ebba och hjälpa henne med det som återstår.
För tårtan ska göras färdigt när botten svalnat, städa det sista & diska och bli klar med soppan.
Sen ser vi nog till att hon får duscha ostört och klä på sig om hon vill vara fin när Adam kommer.
Efter det åker vi hem, myser och lagar middag och inväntar Kim.
Vi har verkligen gjort "kvinnogöra" idag och bra som tusan blir det!
Jag älskar verkligen att laga mat och baka när jag vet att det kommer smaka gott, uppskattas och får göras utan stress.

 

Kan era pojkvänner/sambos/män baka och brukar dom göra det?

Eller är det ni kvinnor som sköter den delen hemma?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0