Mycket mycket lyckad kväll!

Middagen igår blev så himla god och gästerna var nöjda med allt, de gillade potatisgratängen och kladdkakan.
Som blev kladdig men hade kunnat vara ännu kladdigare fast den var så god, ska ta mig en bit nu efter frukosten.
Det ända tråkiga var att den varma bearnaisesåsen skar sig lite.,
Så nästa gång ska jag inte diska samtidigt som jag lagar mat och ha i mindre smör och svagare värme.
Bella var såå himla glad över att hon slapp laga middag igår och jag lagar ju gärna mat så det var bara kul att höra att hon tyckte vi bjöd på middag en passande dag.
Vi spelade barn geni och det var faktiskt inte alla så lätt som det låter!
Jag märker dock att hjärnan inte längre är vad den en gång varit då jag svarade fel på ganska lätta frågor ibland.
Men äsch det bjuder jag så gärna på haha.
Bella vann både matchen mot mig och matchen mot oss alla.
Grabbarna spelade lite NHL 2013 och ägnade inte hela kvällen till det som det oftast annars gör.
Fast det berodde på att vi såg på X-factor och för att vi tjejer ville spela sällskaps spel och inte bara titta på.
Vid halv ett-ett åkte dom hem och vi letade efter napp åt Violisen och hittade en till slut så det blev rätt sent igår.
Men ändå känner jag mig pigg nu på morgonen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0