Middagsbjudning & match

Idag har jag bjudit över min nya vän Michaela och hennes sambo & deras dotter Ebba.
Första gången vi träffar hennes sambo och han verkar väldigt trevlig, en rätt ung pappa enligt mig.
21år så nu kan Kim inte klaga över att "alla pappor känns så gamla" som han sa efter att vi testat Fyren i kärrtorp.
Michaela är också AIKare så det passar Kim att kunna prata sport med någon som är intresserad.
Jag själv är mer än gärna med barnen än att titta på match.
William ser på film i vårt sovrum och vi andra ser på matchen, när Pettson och Findus är slut ska både Viola & William sova.
Till middag bjöd vi på Tikki Masala & ris med fetaost sallad.
Ebba fick ris, kyckling, sås & morotspure som jag värmde till henne.
Viola åt innan dom kom och hon fick äta upp hennes oxfilé pasta från igår & sen fick hon lite morotspure.
När maten lagt sig blir det chips och cola till matchen.
Super trevligt avslut på en annars halv jobbig dag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0