Lugn och ro på kvällen, välbehövligt!

Båda kottarna sov väl runt åtta tiden och då hade jag lagt dom båda vid 19:30 men jag hoppas inte på för mycket för det kommer inte förvåna mig om Viola bajsar om ett tag och vaknar på grund av det.
Men just nu så njuter jag till max av tystnaden och att få se på vad jag vill för Kim är på hockeyn med Gert.
Ingen som tjatar sönder mina öron, gnäller eller skriker bara TVn som låter och jag hör faktiskt vad som säger utan att behöva höja ljudet.
Funderar på att lägga en ansiktsmask och göra mig en kopp te nu, leta i skåpet efter kexs för det skulle sitta fint just nu.
Hur spenderar ni mammor kvällarna som har barns om somnar någorlunda tidigt?

Postat av: Therese Alicias & Tindras mamma

Vad härligt att du får lite egentid! Hoppas Viola sover nu så du kan njuta av tystnaden. OM Tindra somnar tidigt så brukar jag blogga eller mest titta på tv. Brukar inte göra så mycket mer.Jag är mestadels trött på kvällarna. Kram

2012-10-23 @ 22:13:37
URL: http://youremyangel.blogg.se
Postat av: Ida

Ja visst är det häftigt?!

Egentid är så otroligt viktigt då och då.
Få ladda lite extra och bara bry sig om sig själv för en stund. Man blir både bättre mamma och sambo då! :-)

2012-10-24 @ 09:30:18
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/buffy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0