Lördagsmys rakt igenom!

Hela dagen har bestått av mys, först egentid med barnen på varsitt håll, sedan åkte jag med William till Farsta och kollade lite, då lyxade vi och åt några godisar när vi gick omkring.
Han pekade ut kläder han önskar sig och vi tittade på kläder till Viola, å det finns för mycket söta fina kläder!
Viola var med farmor, farfar, faster Milla & pappa i Nacka och shoppade lite och fick nya kläder.
När vi kollat klart åkte vi hem till dom och tillbringade resten av dagen och en del av kvällen.
Jag och William fikade med Nette och Milla på morotskaka och saft när vi kom dit för Kim & Gert skulle iväg till Kims morfar direkt när vi kom.
Åt god middag som vanligt, grillat & sedan efterrätt.
Barnen somnade i bilen och sover än trots att jag klätt av dom & bytt bajsblöja på Viola, är förvånad över att hon inte vaknade direkt.
Hon är rätt förkyld så jag har lagt en kudde under hennes madrass så att hon kommer högre upp vid huvudändan.
Hoppas att hon och vi får sova lite inatt.
Nu ska jag och Kim se på film & mysa innan det är dags för oss att krypa till kojs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0