Lat middagar är skönt ibland

Idag latade vi oss och beställde pizza på nätet, att det kan vara så skönt att inte behöva laga mat ibland!
Viola åt innan oss och eftersom att Kim hade så j*vla svårt att strunta i FIFA så har han lyckats bränna botten i en kastrull..
Han skulle koka potatis åt Viola och satte på allt men glömde bort det.
Så då fick vi vädra lägenheten en stund eftersom det luktade äckligt och all rök är väl giftig för små barn att andas in?
Vi såg på förra veckans avsnitt av Solsidan under middagen och William tittade faktiskt och tyckte nog att de svor mycket.
Sedan gick han och lade sig & Kim läste bok för honom tills kvällens doldisen började.
Jag själv la Viola i sängen med en välling flaska men inte somnade hon för det..
Hon somnade nyss efter massa gnäll.
Jag är så himla trött på att nattningen har blivit så jobbigt, vill ha tillbaka vår snälla bebis & spola fram tiden.
Till ungefär 2år för då sover hon nog själv och då lär nog William läsa bok för henne.
Nej usch för att börja om igen, det vet jag inte ifall jag vill..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0