Kastar snart ut ps3t...

Ibland blir jag bara så himla irriterad på att Kim är en spel människa för han fastnar så lätt.
Plus att han blir så grinig när det går dåligt och han inte vinner, då vill han gärna tar en retur match också.
Spela hur länge du vill kära men inte när barnen är vakna för det är så irriterande att lyssna på gnäll eller höra "stå inte framför TVn...!".
Nu menar jag om jag lagar middag och inte kan ta dom men även om jag kan det så tycker jag att vaken tid ska spenderas med barnen.
Kvällar kan spenderad hur som helst för då har dom fått sitt.
Dessutom glömmer Kim lätt bort allt annat och skulle lätt kunna glömma ge mellanmål för att han fastnat vid TVn.
Så nu känns det bättre!


Postat av: Therese Alicias & Tindras mamma

OJ vad lika våra män är då!! Han är precis likadan när det kommer till spelandet. Jag tycker också att när barnen är vakna så tycker jag att han ska umgås med dom eftersom han jobbar så långa dagar och ser barnen ca 3 timmar/dag och det är oftast det vi har bråkat om att jag inte accepterar hans beteende. Det är liksom inte okej! Det är viktigt att barnen får mycket uppmärksamhet av pappan också. Jag blir ibland irriterad när jag bara tänker på det. Gillar att läsa din blogg! :) kram kila gärna in på min också och läs om våran vardag!

2012-10-23 @ 21:27:02
URL: http://youremyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0