Bring it on..

En sak som alltid har fascinerat mig är hur tjejer oftast inte kan ta en annans åsikt utan att misstolka det eller blir arg.
Som när någon frågar något, de flesta håller med och ger de där svaren man vill få men sen får man något svar som inte passar en och då blir det liv i luckan!
Jag är själv en tjej med starka åsikter och som har lätt för att säga precis så som jag tycker & tänker.
Men oftast så tolkas det som "elakt" och det stör mig faktiskt, att man är elak när man bara inte säger samma sak som alla andra..
Faktum är att jag är övertygad om att jag många gånger säger sånt som många tänker och vill säga men inte vågar säga.
Dessutom ligger det väl lite sanning i sånt jag säger eftersom folk tar åt sig och man tar väl inte åt sig saker man vet inte stämmer?
Jag gör i alla fall inte det.
Folk tror dessutom att det är något emot just dom men så är det inte utan ner sättet folk formulerar sig/tänker/agerar som jag "kritiserar".
Skulle kunna skriva mycket mer men jag kör och är på väg till jobbet så här får det bli punkt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0