Vilken snäll svärsyster jag har!

Bella fick för sig att börja sortera ur hennes garderob och då gav hon mig 4-5 jätte fina tjocktröjor, verkligen super snällt!
Jag hade faktiskt tänkt önska mig flera mysiga tjocktröjor i julklapp men nu behövs nog inte det. Tack igen finis!
Sa att om hon har fler kläder hon tror att jag kan ha och gillar så kan han lägga undan det tills nästa gång vi kommer över.
Jag har faktiskt nyligen gjort samma sak själv med mina garderober för någon vecka sedan fast en del av kläderna tog jag upp till landet så att det finns, en del la jag i en påse och stoppade ned i en sån där klädinsamlingslåda som står här där vi bor och resten ligger i en sälja påse för det är fina kläder som jag borde kunna få sålda.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0