Vila i frid morfar & mormor och Co.

Idag är det dom dödas dag och vi som är kvar i livet saknar er och herdar er och minns alla minnen vi har med er.
Alla ni som lämnat oss för tidigt, barn som dött i psd eller annat, ni som dött av ålderdom eller sjukdom och ni som valt att lämna oss för tidigt, vila i frid!
Morfar, Ulla och farfar jag saknar er extra mycket av alla döda idag och jag önskar så att ni kunde få se vår vackra dotter.
Jag önskar att ni fortfarande levde helt enkelt..
Det gör ont i hela mig av tanken att just morfar inte får se mig bli gift.
Nej jag måste jag sluta nu innan jag börjar gråta, tårar sparar jag tills barnen sover.
Men det är fint att William minns gammelmorfar och pratar om honom ibland, som när vi tände ljus.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0