Planerar veckan

Nu sitter vi i soffan och ska precis planera in veckans middagar och även lunch för oss under sista veckan Kim är hemma.
Tittar på Real Housewives Of Beverly Hills i väntan på att Efter tio med Malou ska börja.
Ska även prata mer om vilken bank vi ska öppna sparkonton i och ringa & höra efter om en tid för möte.
Man ska ju inte välja första bästa bank har jag lärt mig från när det var någon ekonom hos Malou.
Igår ringde jag äntligen till vårdcentralen och tog tag i mina problem!
Så imorgon klockan två ska jag dit för att kolla om det är något som gör att jag aldrig går upp i vikt, be om tid till dietist om det behövs, ta upp mina konstiga prickar jag har som kliar ibland och mina kroppskomplex.
Lika bra att passa på när jag inte jobbar så att man slipper ta ledigt och förlora pengar på det.
På fredag ska det även bakas och slås in presenter inför Williams födelsedag på lördag.
Blir förmodligen även besök på öppna förskolan i veckan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0