Man kan inte annat än att älska fredagar

Det blev ändrade planer idag och fikat ställdes in och sköts upp då det blev senare än planerat.
Jag hade planerad för majssoppa idag men Kim kände för tacos så det fick bli det istället.
William grabbar åt sig en nachochips påse med chili smak och säger "jag vill äta starkt!" han är ju för rolig.
Det slutade dock med att det blev den påsen ändå.
Nu har han bett om att få göra en kladdkaka medan Kim lagar middagen så det ska vi sätta igång med.
Men samtidigt ska jag laga något till Viola, kanske tar lite köttfärs och kokar den & serverar med potatis.
Ikväll väntar x-factor och kladdkaka med grädde till och sedan har vi en Johan Falk film att se.
Vi sparar den ena filmen tills imorgon skulle jag tro eller tills på söndag.
Älskar fredagsmys med familjen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0