Kalaset blev inte alls som tänkt..

Vi hade ju bakat tre sorters cupcakes, stekt pannkakor för att göra pannkakstårta och gjort egen tårtbotten och höll på att fixa under lördag morgonen med att göra frostingarna och göra i ordning tårtan samtidigt.
Att folk blir sjuka så är det ju bara men det kändes väldigt tråkigt att det var några som hade försovit sig och främst när William frågat när alla kommer. Just det där när man ställer in i sista sekunden tycker jag är jobbigt.
Men tack och lov hade William det kul ändå och sedan kommer släkten nästa helg på hans födelsedag så då får han fira länge och så fick han presenter i söndags när vi var hos Kims familj.
Men det skulle kommit mellan 22-28 personer barn & vuxna men det kom 7 st varav två barn och ingen i Willes ålder utan Jacob på 1,5år var äldst.
Känner just nu att jag inte vill ha fler barnkalas på några år för jag hatar att lova William något som inte blir som vi pratat om , tycker det räcker med allt som varit sedan han var bebis.
Men blir det kalas ändå så bjuder jag hans dagis och sedan grannarna och närmsta vännerna tror jag. Jag kände mig väldigt ledsen just då och kände att jag inte hade behövt anstränga mig så mycket men är samtidigt glad över att vi fick lägenheten storstädad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0