Home sweet home.

Nu är nattningen i full gång och för William har jag läst halva Bamse i Trollskogen, med Viola och Kim som publik.
Det var mysigt och nu lyssnar han på band för att varva ned ytterligare och somna.
Kim nattar Viola och jag tänkte nog slå på TVn nu och se om det går något roligt.

Det blev snabba ryck hem idag för ett tag funderade jag på att stanna tills imorgon och åka hem efter lunch.
Men när mamma sa att hon skulle åka med pappa hem för att hon ska på möte imorgon så ändrade jag mig.
Anders jobbar ändå imorgon och jag vill inte vara själv med barnen haha!
Så det blev att packa väskorna snabbt och få med allting i bilen och försöka skynda hemåt så att Viola kunde somna i bilen.
Någon middag hanns inte med så henne köpte jag en burk åt i Stäket och William fick två cheeseburgare då.
Efter att jag hade lämnat av mamma så passade jag på att tvätta bilen innan jag hämtade upp Kim på vägen hem.
Det blev ganska bråttom hem sen för att hinna se Solsidan så jag pressade på hastigheterna men körde absolut inte för fort.
Kom hem tio minuter innan det började och nästan slängde ur all packning för att parkera bilen.
Sprang hela vägen från bilen för att inte missa något och var helt slut när jag satte mig i soffan.
I första reklampausen började jag packa upp lite och göra fint i hallen så nu är det bara kläderna som ska packad upp imorgon.
Skönt att vara hemma nu hela familjen och få sova i vår sköna säng.

Någon annan som satt bänkad framför Solsidan?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0