En unge i minuten

Nu ligger jag i soffan och tittar på någon repris av en unge i minuten.
Blir helt kär i livet när jag ser på såna här program, det är så himla underbart att föda barn.
Jag vill göra det igen!
Eller om man kunde spola tillbaka tiden så att jag får uppleva förlossningarna igen, har haft två enkla så jag är absolut inte rädd för att föda barn.
Vill uppleva första tiden igen, vi hade det så himla underbart när Viola kom och Kim var fantastisk då!
Det enda jobbiga var William som var trotsig och svartsjuk mot mig men han har älskat Viola från första stund.
När jag tittar på programmet vill jag också bli barnmorska men det är pluggandet som avskrämmer mig och att man måste vara undersköterska i två år först.
Sen tror jag inte lönen är så strålande heller men det är helt klart ett givande arbete!
Jag vill bara gosa med barnen nu men den ena sover och den andra är ute och sliter så jag får vänta.

Blir inte ni sugna på att vara gravida och föda barn när ni tittar på såna program?
Hur var eran förlossning/ar?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0