Dom två huliganerna och Viola

Ja jag tog rubriken från Dom tre vännerna och Jerry men gjorde om den till min egna.
Men det är väldigt passande i alla fall för när Jakob och William är tillsammans så blir dom som två orkaner och speedar upp varandra nå fruktansvärt och så hamnar Viola i kläm.
Hon hinner inte med dom och hon är i vägen i deras lekar, för ett tag gick de riktigt vilt till här hemma och de var rally genom lägenheten.
Det var dock väldigt mysigt att se hur otroligt roligt dom hade ihop fast det skiljer ca två och ett halvt år emellan dom!
Efter kalaset så köpte jag hem sushi och Melissa pasta från två restauranger i centrum och gick hem till oss och åt, sedan fick barnen leka av sig innan det blev dags att ta kväller.
Det tog inte ens en halvtimme att få William att somna och det var så mysigt för jag låg i hans säng och då viskar han nästan att han vill att jag ska lägga armen på hans mage och hålla om honom så som Kim gör när han ligger i sängen.
Älskade prinsen då så söt han är!
Viola var desto värre att natta idag, som vanligt, tog väl ca en timme och fyrtio minuter innan de var tyst så kvart i tio var de lugnt hemma.
Imorgon efter frukost ska vi ut till parken och träffa Jakob och Melissa igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0