Dejt på IKEA

Började dagen med att gå upp och göra frukost till William sedan låg jag i hans säng och gjorde sällskap och inväntade Violas morgon gnäll men samtidigt höll jag på med telefonen & pratade med Ebba och Vera.
Vera skulle till Dalens öppna förskola men jag orkade inte gå till Kärrtorp i regnet för att ta bussen därifrån så sa att jag inte kände för att följa med dit idag.
Efter att jag hade lämnat å dagis och kommit hem blev det bestämt att jag och Ebba åkte till IKEA istället, ville kolla lite där och för hennes del blev det lite shopping också.
Super mysigt var det och vi började med att äta lunch och ge barnen något att äta sedan gick vi nedåt våning för våning, stötte på en gammal tränare från Segeltorp Hockey och hennes fina dotter i hissen.
Det blev ändå en blå kasse för Ebbas del och present åt Abbe, upphängning för att sätta upp hylla & ett tjockt ljus till en ljuslykta för min del.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0