Arbetsintervju gånger två!

Tidigare idag blev jag uppringd från Papyrus där hon jag talat med tidigare berättade att dom redan hade bestämt sig för en annan av de sökande till den tänkta tjänsten.
Men hon ville väldigt gärna träffa mig ändå imorgon och var noga med att nämna att dom har några som kommer gå i pension inom en snar framtid så dom tänkte på framtiden.
Jag ser det ändå som en väldigt bra sak att bli uppringd och att få höra att dom vill träffa mig ändå fastän tjänsten redan är tillsatt för då är det något jag har som verkar intressant som förhoppningsvis gör att dom hör av sig när det är dags om jag inte har hittat något då.
 
Men hör och häpna, efter bara någon timme efter det samtalet så ringer en tjej från Manpower upp mig angående min ansökan dit. Hon tyckte också att jag verkade intressant och ville träffa mig för att ställa några frågor så hon bokade in mig på en intervju imorgon efter första intervjun.
Jag ville först inte söka till bemanningsföretag men blev så illa tvungen till slut och just nu går pengar före vad det är jag jobbar för eftersom vi har stora planer på ett krävande sparande för att få ihop till kontantinsats fort.
 
Håll tummarna för mig imorgon klockan nio och halv elva!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0