Åh denna knepiga årstid, vad har man på fötterna?!

Igår skrev jag i ett tidigare inälgg om att jag skulle möta upp mamma efter öppna förskolan men hon kom dit så jag slapp möta upp henne.
Då hade hon gått omkring i några sko butiker runt medborgarplatsen och letat skor men inte hittat några direkt så vi bestämde oss för att ta bussen till gullmarsplan och sedan gå till globen och kolla där.
Vinterskor fyndade mamma i våras för 400kr istället för 800, ett par Viking gore-tex kängor som är helt underbara!
Nu vill jag hitta ett par allväderstövlar eller billigare vinterkänga i gore-tex som han kan ha nu för dagis vill att dom ska ha vinterskor och allväderstövel på dagis.
Jag vill inte att hans skor blir förstörda eftersom de inte finns någon snö än..
Så nu beger vi oss till Nacka forum för att kolla efter skor där, vi ska även luncha tyckte Kim.
 
Vad har era barn på fötterna nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0