"åååh neej!! Sluta!!"

Nog för barnen är väldigt fina tillsammans och William gärna pussar och kramar henne.
Men nog kan det bli livat här hemma.
Som nu då vilka leker "fel" med en av hans leksaker och då ska han visa henne hur man gör men det förstår inte hon så när hon inte lär sig.
Då skriker han, lägger sig på golvet och gråter eller rycker åt sig leksaken och ger henne en ny och dumförklarar henne ganska gulligt om att hon är en bebis och fattar ingenting.
Fast just nu hörs de mest skrik eller han skriker nej och försöker gömma sig för henne men hon är hack i häl.
Väldigt underhållande faktiskt men jag förstår honom och blir det för jobbigt för honom så tar jag självklart bort henne.
Men känslan jag får är att han tycker det är lite roligt ändå och retas nog med henne.
Ja man kan ju undra hur det kommer bli när hon är lite stabilare och kan gå själv och framförallt sedan när hon kan prata.
Jag passar på och njuter nu innan det kommer vara ständigt bråk här hemma..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0