Vilken lugn fredag

Idag har jag varit i Skärholmen och kungens kurva.
Mötte först pappa i centrum och han såg till att jag fick rätt kabel till systemet.
Först gick jag in på Apoteket och frågade om bebisar kan reagera på pollen.
Enligt henne kan de nog det för jag misstänker att Viola kanske reagerat lite mot de.
Hon är snorig, geggig i ögonen, kliar sig i både ögon och näsa så omöjligt är det nog inte då Kim är allergisk mot pollen.
Efter det gjorde pappa mig sällskap till bussen och då åkte jag till El Giganten och mötte mamma.
Såg en tvättmaskin där dom verkar riktigt bra och den skulle jag vilja ha i vårt framtida hus/radhus.
Gick lite på Ikea när vi ändå var där & sedan gick vi till Ö&B.
Behövde köpa mera tvättmedel och då blev det även svinto och rostbröd.
Efter det åkte jag till dagis, de åt mellanmål när jag kom.
Vi handlade även lite längs vägen hem.
Nu är vi i parken och ska precis hå hem och börja med middagen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0