Vilken början på dagen

Vaknade i panik över att jag glömde be Kim skriva på en lapp igår så jag flög upp ur sängen.
Kastade mig över telefonen och ringde Kim som sa att det låg ett kuvert i sovrummet som han skrivit på.
Vilken lättnad och fint var det dessutom!
När jag står där och pratar i telefon så kommer William och kramar mina ben.
Säger "jag älskar dig mamma" och tittar med stora ögon på mig, oh jag tror jag smälter.
Sedan säger han "jag älskar nasse också för han är så liten och rolig, jätte gullig är han hihi".
Efter det gör jag frukost och då äter han två stora portioner gröt så nu borde han inte säga att han är jätte hungrig vid fruktstunden.
Idag ska de vara i skogen hela dagen så då blev William glad.
Själv så är jag på väg mot BVC för att väga och möta Daniella för en promenad.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0