Typiskt...

Var och provade en klänning nu under kvällen och den var väldigt fin men alldeles för stor upptill.
Så det blev inte den och det är tur att jag redan har en klänning.
Känns som att det är ganska vanligt att köpa dubbelt upp tills man verkligen har bestämt sig.
Jag har funderat mycket på om jag ska lägga upp bild på klänningen innan bröllopet men då måste Kim lova att han inte läser min blogg!
Vill ni ha en bild på den slutliga klänningen?
För jag är jätte noga med att han inte får se klänningen innan, inte sova med mig innan och inte träffa mig förens det är dags.


Postat av: anneli

nej du behöver inte lägga upp bild förrän då ;) vill såklart se hur fin du blev på din bröllopsdag ^^

2012-05-30 @ 22:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0