Trött på mig själv!

Nu har jag klantat mig igen hehe.
Råkade bränna vitlöken FYRA gånger innan jag äntligen var med i matchen, ibland ska man inte göra tio saker samtidigt.
Tredje gången jag brände löken berodde det på att det började ryka från ugnen.
Då kom jag på att jag ställde in hårt bröd där igår som vi fick från mamma men som faster köpt direkt i Leksands butiken.
Det ligger i en stor kartong och vi tog bara brödet så vi lade det på en ugnsform och för att kunna laga maten igår slängde jag in det i ugnen.
Jag skulle ju absolut inte kunna glömma det!
Helt otroligt vad klumpigt av mig haha!
Nu är i alla fall maten i ugnen och vi väntar på Kim framför Nalle Puh.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0