Tillökning + ändring i bröllops planerna

Igår när Kim äntligen kom hem efter jobbet så överraskade han mig med ny TV.
En smart TV med 3D och William har fått se någon test sak i 3D och han tyckte det var jätte roligt.
Men vi får nog köpa barn glasögon till honom gör de som Kim köpt är lite stora.
Igår vart jag dock väldigt arg och ledsen över att han spontant köpt ny tv plus en dator till honom som han kan spela nya Diablo på..
Men nu känns det helt okej för de är ju ändå hans pengar men det var mest de att jag tyckte det var taskig tajming.
Köpa nya elektronik prylar när vi planerar bröllopet.
Ni förstår förhoppningsvis hur jag menar.
Idag satt vi dock och skrev ned vilka vi ville bjuda på festen och när vi räknade hur många det blev kom vi överens om att det blir bättre att ha festen om ett år.
Då hinner vi spara ännu mera pengar och får en större budget.
Smekmånaden ska vi även ha om ett år för vi vill inte vara ifrån Viola nu och vill inte ta med barnen heller.
Då blir det ingen smekmånad utan semester och det är två skilda saker.
Så nu har vi något att se fram emot med 2013 och det känns bra för oss båda.
Men behöver inte göra så som alla andra gör! ;)


Postat av: Micaela Norberg

Tycker jag låter jätte smart!

2012-05-17 @ 20:42:40
URL: http://micaelanorberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0