Tack syster!

Idag lekte i som vanligt i parken efter dagis, vi har bestämt att varje gång det är fint väder och vi inte ska göra något speciellt så stannar vi i parken längs vägen hem.
Fick ett otippat samtal från min syster om att hon var på väg mot oss.
Så hon kom till parken och bjöd oss på fika & gav mig min födelsedagspresent.
Jag fick ett par jätte gulliga hjärtformade örhängen från Pilgrim, tack!
Sedan blev hon också först bland våra familjemedlemmar om att få reda på vår hemlighet då hon och Natte inte kan komma på lördag.
Jag kan avsölja att hon blev väldigt glad för vår skull och sa grattis.
Tack och lov behöver hon bara hålla det hemligt i 5 dagar och det är lagom lång tid annars kanske hon hade råkat försäga sig.
Hon skulle även kolla upp en sak åt oss som jag hoppas på ska funka för det vore väldigt trevligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0