Svar på kommentar

Anonym om Finally!:

inte för och vara taskig, men hur egoistisk kan inte din kille vara? När han behöver skjuts så kan du få ta bilen men annars inte. Fattar inte ens vad hans problem är att du inte får ta den. Orka ha mitt och ditt förhållande, är man tillsammans ska man kunna dela på allt



Jag är helt säker på att min man mer såg det som ett bra tillfälle att låta mig köra bilen än att jag fick ta bilen för att skjutsa honom.
Han brukar annars alltid vara nykter när han går ut men jag brukar alltid fråga om han inte vill dricka en öl och då kan jag skjutsa/hämta honom men han har alltid sagt nej tidigare men efter senaste kriget om bilen så såg han det säkert som att slå två flugor i en smäll.
Han fick ta några öl och jag fick ta bilen, inga sura miner från någon.
Kan ju även tillägga att jag tog bilen under hela söndagen utan ett endaste ljud från honom.
För de som umgås med oss vet att han verkligen inte är egoistisk utan snarare motsatsen, en sådan kille som har svårt för att säga nej helt enkelt.
Sedan såg inte jag det som att han "utnyttjade" situationen utan blev mer glad över att han äntligen kom med ett bra förslag som passade oss båda utan att jag behövde fråga.
Dessutom tycker jag verkligen inte att vi har ett ditt och mitt förhållande då jag lever som en hemmafru och han har aldrig klagat på att han försörjer oss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0