Svar på frågan om tatueringar

Malin om Tillökning :):

Jag har 4 st.
En på ryggen; en stor tribalsol typ med mitt stjärntecken i mitten. En på handleden; 4 små stjärnor. En på axeln; två ödlor och en på benet; en duva :)
Jag skulle vilja göra en med min dotters namn eller hennes födelsedatum i romerska siffror men har inte riktigt bestämt mig ännu.
Hur många tatueringar har du då Anamaria? Vad och var isf? :)


Jag har två stycken tatueringar.
En vid min högra höft som består av 6st stjärnor i olika storlekar.


Min andra tatuering är två bebisfötter jag har under naveln med ett hjärtna emellan.


Tyvärr har båda tatueringarna fått pyttesmå förändringar så kommer nog fylla i kanterna på stjärnorna så att de ser likadana ut.


Postat av: Malin

Jätte fina! Å sjukt söta dom där små fötterna :)

2012-05-03 @ 06:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0