STRESS..

Tack vare min tidsoptimist till man jag har (som jag just nu bara vill knögla ihop till en boll så att han inte är i vägen) så är vi på väg hem från Willys i Sickla NU.
Våra gäster kommer om typ tio minuter och vi är inte ens hemma, bra där.
Kommer få stressa ihjäl mig när vi kommer hem!
När f*n ska han lära sig att allt tar dubbelt så lång tid när man har barn.
Jag frågade ändå för 2-3 timmar sedan vem som skulle åka och handla av oss.
"Vi kan väl åka tillsammans" fick jag som svar.
Jo visst de hade gått bra om vi hade åkt en timme tidigare..
Ja ja det är han som förlorar på detta för jag blir grinig och stressad och ska klä på mig så fort vi kommit hem vilket innebär att han kommer få börja med lunchen.
Är era sambos också obotliga tidsoptimister och hur tacklar ni det?


Postat av: Jacqueline

sambo och sambo kan Jag ju inte riktigt kalla Henke är längre. Men undertiden vi bodde ihop så var de allt i sista sekund. Samma sak när Jag var hos honom på Gotland! Vi kommer till terminalen 2 minuter innan dom stänger. Och Jag ber honom att vi ska åka 1h tidigare och allt! Men nej allt ska ske i sista sekund. Man blir galen!

2012-05-12 @ 13:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0