Snart dags för sko jakt igen

Det är ju snart dags för sandaler och då är det ju bra att börja titta i tid så att jag vet vad jag vill ha för skor till William.
Känner att det måste vara ett par sköna skor med "skydd" för hälen och tårna då de är ute hela dagarna och sådana skor tror jag är skönast att ha en hel dag samt att de sitter bäst.
Men är lite skeptiskt till "snörningen" på de undre skorna fast annars ser de ut att kunna passa som dagis skor.
För jag vill helst ha ett par skor till dagis, ett par hemma och sedan har han ju ett par foppa liknande tofflor han fått som han kan ha till stranden eller till bilen.
De övre Kavat sandalerna hade han för två år sedan och de var bra då.
Vad har ni för sandaler till era barn?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0