Secret revaeled

Nu kan jag äntligen få avslöja vår lilla hemlighet.
Vi ska gifta oss!
Den 11 augusti blir vi äkta make & maka, är så otoligt lycklig och kär.
Datumet bestämde vi redan i december så jag har fått längta ganska länge på att avslöja detta men som man säger, "den som väntar på något gott väntar aldrig för länge".
Vi har kommit så långt i planeringen att vi just nu håller på att diskuterar det här med bröllopsfest.
Klädsel till barnen, Kim & mig är redan färdigt eller ja jag ska kolla på ett par skor i veckan som kommer.
Ring har vi också köpt och nu längtar jag nå fruktansvärt över att få ta på mig den.
Vi kommer att gifta oss borligt då vi vill ha ett enkelt och intimt bröllop.
Man behöver inte vara tillsammans i tio-femton år för att veta att det är rätt, ibland v et man det från första stund!

Postat av: Therese Alicia och Tindras mamma

Åh vad kul! Grattis :)

Jag kände på mig att ni skulle gifta er. Jag och min sambo funderar också på om vi ska gifta oss borgeligt. Vi är inte mycket för stort bröllop, men samtidigt så funderar vi på om vi ska gifta oss i samma veva som dottern döps och det skulle i så fall bli nån gång där i augusti också, närmare bestämt i slutet av den månaden. Så vi velar lite fram och tillbaka! Så vi får se hur det blir. :)

Vad ska du ha för klänning/skor? kommer det bli nåt enkelt. :)

Du kan svara i min blogg om du vill!



Hoppas du annars får en bra dag!

Kram

2012-05-14 @ 12:44:01
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Anneli

Grattis! Så kul med bröllop ^^ Håller med dig, klart man inte måste vänta massa år. Det gör man som man vill.

2012-05-14 @ 16:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0