Mysig lördag

Nu är vi i parken och leker som ni ser i förra inlägget.
Vi lämnade tillbaka Ludde böckerna innan och har lånat tre nya böcker nu.
Längtar redan tills vi ska läsa dem för jag tycker de verkar så bra.
Försöker alltid välja böcker som William kan lära sig något av och inte bara för att de är roliga.
Råkade ha bananchips i vagnen så vi fikar lite på sådana i parken nu.
William säger att "de var ju hur gott som helst, kan jag få en till?".
Viola sover så nu får han all uppmärksamhet och det tycker han om.
Men snart är det dags att gå hem och förbereda inför middagen som William får bestämma.
Kim ska nämligen bort så jag får en lugn lördag själv med mina busfrön.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0