Mys dag med barnen imorgon!

Imorgon kommer William att vara ledig från dagis för vi ska förmodligen till Skansen med öppna förskolan vid ett.
Klockan elva ska jag till barnmorskan och fixa mig något slags preventivmedel, kolla mitt järnvärde och kolla upp mig för de gör jag alltid när jag väl pallrat mig dit.
Hon ska även känna på en knöl(!) som jag upptäckte igår kväll som borde sitta vid nån äggledare typ.
Så jag tänker på cysta kanske? Får se vad hon tror..
Men innan det tänkte jag åka till Ikea fast sen kom jag på att det blir riktigt tajt med tiden.
Så vi får se om jag hinner med det eller inte, allt hänger lite på hur jag mår imorgon.
Tror att jag lagar någon god lunch som vi kan ta med och ha picknick av för Wille vill så hemskt gärna ha picknick.
Satsar på en riktig mys dag med barnen imorgon eftersom jag ska ut på kvällen.
Jag funderar lite just nu på att hämta bilen och parkera i Liljeholmen och går det jätte fort ska blir det IKEA innan vi måste åka.
Det kan ju hända att jag mår så dåligt att jag inte vill göra något efteråt.
Drar det ut på tiden så lämnar jag bara bilen men passar på att handla så att jag slipper bära det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0