Mamma tatuerad, ja varför inte? :)

Igår när jag skulle ta tunnelbanan hem så mötte jag även min syster vid centrum.
Hon hade en ny jätte fin skinjacka som hon köpte i USA när de var där i vintras.
Frågade varför hon inte köpte en till mig men då sa hon att det var svårt att veta vilken storlek som skulle passa efter graviditeten.
Men hon och hennes sambo ska tydligen till Miami under julen!
Frågade självklart om hon ska försöka få en tid till Miami Ink och hon sa nej? Är hon knäpp!?
Så jag slängde ur mig "jag hade tatuerat in mamma om jag inte kom på något annat bara för att ha tatuerat mig där".
Helt plötsligt säger mamma att hon funderar på att tatuera sig.
Jag trodde hon skojade men tydligen funderar hon på att göra något litet vid fotleden.
Råkade nog skrämma henne när jag sa att det förmodligen kommer göra ont där.
Men jag tycker det vore as häftigt om hon tatuerade sig!
Undra om pappa också snart kommer och visar upp något? Haha.
Är era föräldrar tatuerade?


Postat av: ZarahMaria

Min mamma är tatuerad, hon har en liten figur på ena skuldran.

Dock så känner jag flera andra vars föräldrar är tatuerade.

Riktigt fina barn du har, brukar du någonsin känna att du inte räcker till för båda?

Kram

2012-05-05 @ 15:26:50
URL: http://zarahmarianilsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Min pappa har en indiantjej på överarmen och mamma har en blomma på fotleden =) kram från amanda och alice

2012-05-05 @ 15:36:22
URL: http://www.nattstad.se/typamies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0