Kanon start på morsdag!

Imorse blev mammahjärtat först varmt av att Viola hittade sina fötter.
Hon tog tag i dem tre gånger och slet lite i dem och var glad.
När vi gick ut så gjorde Wille mammahjärtat glatt när han cyklade helt själv några gånger.
Han sa till och med "men mamma släpp då för jag kan själv".
Mina älskade ungar!
Även fast de gör mig trött, gråhårig, arg, ledsen, irriterad och helt slut ibland så är de ändå helt underbara större delen av tiden.
Bättre början på morsdag tror jag inte att jag kunde fått.
Grattis alla fina mammor på vår dag, ge er själva en klapp på axeln för det är vi värda!
Vi tar oss igenom så många jobbiga dagar med våra krävande barn som vi ibland vill skänka bort haha så vi förtjänar en dag då fokus ligger på oss.
Det är värt allt slit när man får se vad det ger oss tillbaka.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0